Plaćanje i dostava

Web shop vodič       
           

Web shop vodič je odgovor na Vaša pitanja vezana uz samu trgovinu.

      

Vodič kroz kupovinu   
           

Dolaskom u našu internet trgovinu, došli ste na pravo mjesto. U miru možete pregledati cijeli naš asortiman i odlučiti koji proizvodi odgovaraju baš Vama.

Sa lijeve strane Vam se nalazi popis kategorija i brendova koji će Vam omogućiti da lakše dođete do željenog proizvoda. Neke kategorije imaju i podkategorije koje Vam dodatno olakšavaju odabir.

Ukoliko želite proizvod dodati u košaricu morate se prvo registrirati. Imate na izbor dvije opcije registracije: kao fizička osoba i kao pravna osoba (obrt ili d.o.o.). Ukoliko ste fizička osoba tada vam neće biti cijeli asortiman dostupan. Sve pravne osobe koje se registriraju čekaju odobrenje koje može trajati do 48 sati.

Nakon registracije nastavite pregledavati proizvode.

Kada ste uočili proizvod o kojem biste se željeli više informirati, kliknite na njega. Nakon što Vam se otvori novi prozor imati ćete priliku pročitati opis samog proizvoda. Ako je to proizvod koji ste želite kupiti, kliknite DODAJ U KOŠARICU, i samo jednim klikom proizvod se našao u Vašoj košarici. Naravno, ovo je web shop vrhunske kvalitete i sigurnosti, stoga ćete ako se predomislite uvijek imati mogućnosti ili zamjene ili odustajanja od kupnje, što Vam daje mogućnost da se opustite prilikom kupnje. Ako proizvod ima više varijacija od jedne, možete ga ubaciti u košaricu malo niže gdje je svaka varijacija prikazana posebno sa slikom i cijenom.

Nakon što ste ubacili artikl u košaricu imate mogućnost dodatno mijenjati količine, nastaviti kupovinu ili otići na blagajnu.

Jednom kada odlučite da ste gotovi s kupovinom, odite natrag u košaricu i pritisnite tipku Dovrši kupnju.
       

Registracija   
           

Kako se registrirati?
Postupak registracije je vrlo jednostavan no razlikuje se ovisno o tome da li ste obrt/d.o.o. ili fizička osoba.

Kliknite na link „Registracija“. Nakon što ste kliknuli otvoriti će Vam se prozor u kojem ispunjavate Vaše podatke uključujući Vaš e-mail koji je u kasnijoj fazi i Vaše korisničko ime. Lozinku odaberite pažljivo da je ne biste zaboravili ili dopustili zlouporabu. Što više informacija navedete, to će Vaša registracija te kasnija podrška biti kvalitetnija. Svi Vaši navedeni podaci su strogo čuvani prema našem internom pravilniku.

Ako se registrirate kao fizička osoba dio asortimana Vam neće biti na raspolaganju za kupovinu (npr. trajne boje za kosu, razvijači, velika salonska pakiranja i sl.) jer su oni samo za profesionalnu upotrebu.

Registracija kao obrt/d.o.o. zahtijevati će od Vas dodatne podatke kao što su ime firme/obrta, OIB, adresu, broj telefona, mail adresu i sl. Proces odobravanja pravne osobe traje do 24 sata. Pismenim putem biti ćete obaviješteni o tome da je Vaš korisnički račun aktivan.

Nakon što se jednom registrirate, uvijek ćete moći brzo i sigurno se prijaviti u zaglavlju stranice bez bespotrebnih međukoraka.

Mogućnosti plaćanja web trgovine  


Prihvaćamo sljedeće načine plaćanja:
-    Gotovinom u slučaju preuzimanja paketa u našem Hair Shopu u Zagrebu, Tuškanova 37
-    Kreditnim karticama (Partneri: T-COM PayWay, Privredna Banka Zagreb, American Express®, Visa®, MasterCard®). Za sve pošiljke.
-    Debitnom karticom (Maestro PBZ)

                    

Ukoliko ste pravna osoba uz robu će Vam biti dostavljen R1 račun.

Nakon plaćanja kreditnim karticama doći će Vam potvrdni mail da je Vaša narudžba u statusu odobrenja. U roku 48 sati stići će potvrda narudžbe koja potvrđuje da je plaćanje izvršeno. Ukoliko iz nekog razloga nemamo sve proizvode koje ste naručili stići će Vam na mail informacija o tome te plaćeni iznos neće biti terećen na Vašoj kartici.

Sigurnost kupovine i izjava o privatnosti  


Vaša kupnja kod nas je apsolutno sigurna. Na svaki kupljeni artikl koji ste kupili u našem web shopu, imate pravo na reklamaciju (prema pravilniku tvrtke u za to predviđenom roku). Svi Vaši ostavljeni podaci su apsolutno sigurni.

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algortitam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewall).

 

Vaše osobne podatke koje dajete dobrovoljno, pohraniti ćemo u našoj evidencijskoj bazi kupaca. Vaše osobne podatke prikupljamo i koristimo u svrhu obrade narudžbe, slanje promotivnih materijala, za unaprjeđenje odnosa sa kupcima te radi provjere i autorizacije prilikom plaćanja kreditnom karticom, u mjeri i vremenu koje je neophodno za ostvarenje navedene svrhe u svakom pojedinom slučaju. Potpisom na narudžbenici ili usmeno prilikom telefonske narudžbe dajete Vašu suglasnost za obradu Vaših podataka u navedene svrhe. Kupac je suglasan da mu se naša tvrtka može obraćati pismenim putem, telefonski ili elektroničkom poštom te mu na kućnu adresu dostavljati materijale kojima će ga obavještavati o pogodnostima i novinama u svojoj ponudi.
Vaše osobne podatke štitimo sukladno zakonu o zaštiti osobnih podataka. Potrebne osobne podatke prosljeđujemo isključivo ukoliko ustreba poslovnim partnerima za realizaciju isporuke Vaše narudžbe ili za potrebe adresiranja tiskanih reklamnih materijala. Imate pravo zatražiti ispravak, izmjenu ili nadopunu netočnih, nepotpunih ili neažuriranih podataka, a ukoliko više ne želite primati naše kataloge dovoljna je usmena ili pismena obavijest.
Za sva pitanja u svezi zaštite osobnih podataka možete se obratiti povjereniku za zaštitu osobnih podataka unutar naše tvrtke.

Kupac je suglasan da mu se naša tvrtka može obraćati pismenim putem, telefonski ili elektroničnom poštom, te mu na kućnu adresu dostavljati materijale kojima će ga obavještavati o pogodnostima i novinama u svojoj ponudi.

Naša tvrtka jamči da osobni podaci kupaca neće biti dani na uvid i uporabu trećim osobama bez prethodne izričite privole kupaca. Od navedenog se izuzima uvid od strane ovlaštenih službi izvršne državne vlasti Republike Hrvatske, za potrebe istražnih radnji temeljem valjanog sudskog naloga.

Dostava   


Načini dostave odnosno mogućnosti preuzimanja pošiljke:
-    Osobno preuzimanje pošiljke u našem Hair Shopu, Tuškanova 37, Zagreb
-    Dostavom do 50 kg (za naručenu robu dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 30,00 kn).
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničke tvrtke HPexpress koja obavlja usluge transporta.


Ostali uvjeti dostave:

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

 

Reklamacije i povrati   


Reklamacije za korištene kupljene artikle.

U slučaju da proizvodi prilikom upotrebe unutar 60 dana postanu nefunkcionalni, imate pravo na reklamaciju. Ukoliko će Vaša reklamacija biti opravdana dobiti ćete isti proizvod u zamjenu. U slučaju da nefunkcionalni ili oštećeni proizvod nemamo na lageru, dobiti ćete proizvod najsličniji tom proizvodu (gledajući plaćenom cijenom i skupinom).

Kupac također ima pravo ako nije zadovoljan korištenim kupljenim artiklom na smanjenje kupovne cijene prilikom kupnje artikla s kojim smatra da bi bio zadovoljan. Visinu smanjenja cijene u tom slučaju subjektivno sami određujemo.

Nije moguće dobiti povrat novca za korištene kupljene artikle.

Ne primamo reklamacije za proizvode koji su rabljeni, a još uvijek funkcionalni.

Za proizvode kupljene prije 60 dana ne primamo nikakvu vrstu reklamacije ili zahtjeva.

 

Napomena:

Zahtjevi za zamjenu robe ili reklamacije razmatraju se isključivo radnim danom, ponedjeljak-petak u periodu od 09:00 – 20.00h. Izvan tog vremena možemo zaprimiti Vaš zahtjev ali ne možemo odgovoriti na njega. Zahtjeve zajedno s robom možete poslati poštom ili dostavnim službama ili osobno donijeti na našu adresu.

Da ponovimo, na svaki kupljeni artikl koji ste kupili u našem web shopu, imate pravo na reklamaciju, ali pod uvjetima određenim našim pravilnikom. Molimo cijenjene kupce da se pridržavaju pravilnika te da shvate da smo pravilnik izradili upravo radi njih, da bi u potpunosti mogli uživati u proizvodima koje su kupili kod nas.

Cijena istih proizvoda u različitim trgovinama ili prodajnim mjestima može biti različita te se isto tako cijena na ovom web shopu može razlikovati od one u maloprodaji ili pak od drugih web shopova u zemlji ili inozemstvu, bilo da je ta cijena ili veća ili manja. Svaki subjekt ima samostalno pravo određivanja cijena.  Zadržavamo pravo promjene cijena bez prethodne najave. 

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona 01/466-0708 ili putem maila zagreb.skpshop@email.t-com.hr. Kupac bi prilikom javljanja trebao znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.


Ako


Ako kojim slučajem niste zadovoljni radom odjela za kupce unutar tvrtke, molimo Vas da nas izvijestite o predmetu na schwarzkopf.professional@hr.henkel.com ili indola.professional@hr.henkel.com . Naš kupac je samo zadovoljan kupac.

 

Pitanja i prijedlozi   
           

Najtoplije pozdravljamo sva Vaša pitanja i prijedloge. Ako imate bilo kakvo pitanje ili bilo kakav konstruktivan prijedlog biti će nam zadovoljstvo ako to podijelite s nama. Sva Vaša pitanja i prijedloge očekujemo na e-mail: schwarzkopf.professional@hr.henkel.com ili indola.professional@hr.henkel.com .

 

Pohvale i pritužbe   
           

Posebnu pozornost obraćamo na Vaše pohvale te na Vaše pritužbe. I jedno i drugo je sastavni dio našeg posla i uz pomoć njih možemo poboljšati budućnost našeg poslovanja.

Molimo Vas da se ne ustručavate te da nas pohvalite ako to zaslužujemo ili da nam pošaljete pritužbu ako s nečim niste ostali zadovoljni, a mi ćemo u najkraćem mogućem roku Vaš prigovor i razmotriti i riješiti. Svaku Vašu reakciju tretirati ćemo s najvišom dozom diskrecije te se obvezujemo odgovoriti Vam u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora. Zapamtite; prihvaćamo svaku Vašu pohvalu ili pritužbu bezrezervno. Naše zadovoljstvo je samo zadovoljan kupac.

Načini dostavljanja pohvala i pritužbi:

a) pismenim putem na adresu:

    Henkel Croatia d.o.o.

    Budmanijeva 1

    10000 Zagreb

    (odjel Schwarzkopf Professional)

b) telefaksom:

    01/6008-242

c) e-mailom:

    schwarzkopf.professional@hr.henkel.com ili indola.professional@hr.henkel.com
       

Pomoć ili prijava problema   
           

Ako trebate bilo kakvu pomoć oko kupovine ili savjet, javite nam se odmah a netko od naših savjetnika će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku. Broj telefona za pomoć: 01/466-0708 svaki dan od 09-20h ili na e-mail za pomoć: zagreb.skpshop@email.t-com.hr

Isto tako ako pronađete bilo kakav problem s tehničkim ili administrativnim karakteristikama same internet trgovine, molimo Vas da nam dojavite odmah a mi ćemo problem probati riješiti u najkraćem mogućem roku. E-mail za prijavu problema: zagreb.skpshop@email.t-com.hr
       

Original kvaliteta   
           

Svi proizvodi iz naše ponude su primjer originalne kvalitete. U slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte na e-mail: schwarzkopf.professional@hr.henkel.com ili indola.professional@hr.henkel.com

Pravo na jednostrani raskid ugovora

 


Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.

Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od dana kada su potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predani u posjed naručeni proizvodi.

Ukoliko potrošač nije dobio ovaj obrazac, rok za jednostrani raskid počinje teći od dostave ovog obrasca i ističe nakon jedne godine i 14 dana.

Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.

Ukoliko potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi s tim u vezi nastale troškove. 

Potrošač je dužan snositi troškove vraćanja robe u slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid, odnosno o troškovima vraćanja robe, u slučaju da roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena poštom na uobičajen način.

U slučaju da iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora nakon što je postavio zahtjev da pružanje usluge (ali ne i isporuka proizvoda!) bude izvršeno prije isteka roka od 14 dana, potrošač je dužan platiti trgovcu razumni dio cijene koji je proporcionalan onome što je trgovac isporučio kupcu do trenutka obavijesti kupca o jednostranom raskidu.

Potrošač je odgovoran za materijalne nedostatke nastale u njegovom posjedu sukladno važećim odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Zabrana plaćanja unaprijed

Tijekom roka za jednostrani raskid ugovora zabranjeno je zahtijevati od potrošača bilo kakvo plaćanje unaprijed. Zabrana se odnosi na bilo koju naknadu, uključujući plaćanje, davanje jamstava, rezervaciju novca na računima, izričito priznanje duga itd.

Ova zabrana ne odnosi se samo na plaćanje trgovcu nego i trećim stranama.


Obavijest o jednostranom raskidu ugovora

– Za Henkel Croatia d.o.o., Zagreb, Budmanijeva 1:

– Ovime Vas obavješćujem(o) da želim/želimo raskinuti ugovor,

– Datum zaključenja ugovora (*):

– Ime(na) potrošača (***):

– Adresa/e potrošača (***):

– Potpis(i) potrošača (samo ako je ovaj obrazac predan na papiru) (***):

– Datum (***):

 

(*) Popunjava trgovac prije predaje obrasca potrošaču.

(***) Popunjava(ju) potrošač(i) kada koristi/e ovaj obrazac za jednostrani raskid ugovora.


Potvrda primitka informacija:

Potpis potrošača: